gpz 7000
نوشته شده توسط : شرکت فلزیاب هیومکس

 فلزیاب پالسی GPZ 7000

 

 

با سلام , در اینجا میخوام فلزیاب فوق العاده قوی جی پی زد 7000 رو معرفی کنم که در حال حاضر یکی از بهترین دستگاههای فلزیاب موجود در بازار است و سیستم این دستگاه بر اساس پالس مغناطیسی کار میکند و شرکت ماین لب استرالیا این فلزیاب رو بهتر و پیشرفته تر از دستگاههای قبلی ارائه داده و این محصول حاصل سالها تحقیق و تجربه مهندسان است تا شما عزیزان بتوانید با تکنولوژی های جدید و دقیق تری به کار خود ادامه بدید که با اومدن این دستگاه انقلابی عظیم در زمینه یافتن طلا و فلزات گرانبها صورت گرفته است .

 

فلزیاب پالسی GPZ 7000 شرکت ماین لب استرالیا

طلایاب GPZ 7000 محصول نوین و خارق العاده شرکت مین لب استرالیاست که عمق کاوش و نفوذ آن حدود 40 درصد بیشتر از GPX 5000 این شرکت است و با داشتن عمق کاوش 3.5 متری میتواند در زمینه یافتن طلا و دیگر فلزات با ارزش به شما کمک زیادی کند بطوریکه این دستگاه میتواند یک فلز 30 * 30 را در عمق 320 سانتی متری و بیشتر پیدا کند و وجود آنرا به اطلاع اپراتور برساند این کارکرد و عمق زنی بالا برای دفینه ها و طلاهای مدفون در زیر خاک نیز صدق میکند و این فلزیاب فوق حرفه ای میتواند طلاهای بسیار کوچک حتی کمتر از یک گرم را که دیگر دستگاهها از نشان دادن آن امتنا میکنند را نشان بدهد . گنجیاب جی پی زد 7000 میتواند در هر نوع زمینی اعم از شوره زار , خاکی , سنگلاخی و… با دقت زیاد به کاوش بپردازد و توانایی سازگاری و کارکرد در هر نوع آب و هوا و شرایط بد محیطی را دارد حتی شما میتوانید از آن به هنگام باریدن باران استفاده کنید که اکثر دستگاه ها فاقد این قابلیت ها هستند . این فلزیاب برای کارکرد دقیق تر دارای سیستم پیشرفته جلوگیری از تداخل امواج و سیگنال های مزاحم است تا شما بتوانید با اطمینان کامل از دقیق بودن دستگاه به اسکن بپردازید .

 

کارکردن با این فلزیاب آسان بوده و نیازمند آموزش خاصی نیست و شما میتونید با چند بار تست کردن آن کاملا به آن مسلط شوید . استفاده از تکنولوژی ZVT در این فلزیاب به آن قابلیت حذف مواد مزاحم و بالانس عالی دستگاه را داده است همچنین این دستگاه دارای سیستم ماژول WM12 وایرلس است که شما را از دست سیم های مزاحم و دست و پاگیر خلاص کرده و شما میتونید با هدفون بی سیم این دستگاه به کاوش بپردازید و با استفاده ا ز سیستم جهت یابی میتوانید نقشه کامل مسیر جستو جوی خود را مشاهده کنید و اگر مکانی را مورد جستو جو قرار نداده اید باز در آن مکان به اسکن بپردازید و برای کارکرد بهینه و دقیق تر این سیستم نقشه خوانی به نقشه گوگل متصل شوید .

 

طلایاب GPZ 7000 باداشتن کویل یا لوپ سوپر D ضدآب 14 * 13 اینچ این امکان را به شما میدهد تا بتوانید آنرا تا عمق 1 متر به زیر آب فرو ببرید . صفحه نمایشگر این دستگاه LCD با کیفیتی است که تمام اطلاعات و داده ها را با وضوح بالا در اختیار اپراتور قرار میدهد . وزن این دستگاه حدودا 3.300 کیلو گرم است و با داشتن قابلیت تا شدن امکان حمل و نقل و جابجایی آن راحت شده است همچنین این دستگاه دارای 3 سال گارانتی از سوی شرکت تولید کننده است که شما میتوانید در طول این سه سال اگر با مشکلی برخورد کردید از گارانتی استفاده کنید حتی بدون پرداخت هزینه حمل و نقل .

 

جهت مشاوره و ثبت سفارش محصولات با شماره زیر تماس بگیرید 

 
 شماره تماس کارشناس فروش  
 
09383467132
 
شعبه 1 : تهران 
   
شعبه 2 : انزلی
  
برای مشاهده فیلم تست محصولات داخل کانال ما عضو شوید  

t.me/Felezyab_Humax

 

 





:: برچسب‌ها: خصوصيات فلزياب پالسي , خصوصيات گنج ياب پالسي , خصوصيات طلاياب پالسي , خصوصيات حفره ياب پالسي , خصوصيات معدن ياب پالسي , فلزیاب جی پی ضد 7000 , گنج یاب جی پی ضد 7000 , طلایاب جی پی ضد 7000 , نقطه زن استرالیا , نقطه زن شرکت ماین لب استرالیا , فلزیاب gpz 7000 , نقطه زن gpz 7000 , گنج یاب gpz 7000 , طلایاب gpz 7000 , قیمت gpz 7000 , قیمت فلزیاب gpz 7000 , قیمت گنج یاب gpz 7000 , قیمت طلایاب gpz 7000 , قیمت نقطه زن gpz 7000 , قوی ترین فلزیاب استرالیا , قوی ترین نقطه شرکت ماین لب ,
:: بازدید از این مطلب : 627
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست